GTR

Kosiarka-Gianni-Ferrari-GTR
Kosiarka-Gianni-Ferrari-GTR

Kosiarki profesjonalne Gianni Ferrari GTR to łatwe w obsłudze, kompaktowe i zwrotne maszyny o bardzo wysokiej wydajności oraz wyśmienitych właściwościach tnących i zbierających.
Linia traktorków profesjonalnych Gianni Ferrari GTR należy do gamy kosiarek przednich, które łączą cechy łatwej eksploatacji z profesjonalnymi osiągami. Ta gama maszyn znajdzie zwolenników zarówno wśród prywatnych właścicieli ogrodów, jak również odbiorców usługowych potrzebujących zwinnej i kompaktowej kosiarki.


Kosiarka-Gianni-Ferrari-GTR
Kosiarka-Gianni-Ferrari-GTR

Agregat tnący umieszczony z przodu gwarantuje maksymalną widoczność i doskonałą kontrolę pracy.  Ponadto przedni agregat umożliwia cięcie nawet pod krzakami i ułatwia operacje wykańczania wokół drzew, klombów i ścian.
Kosiarka utrzymuje zawieszony agregat tnący, umożliwiając unoszenie się, dostosowując się w sposób naturalny do pofałdowań terenu, co zapewnia zawsze dokładne cięcie. Możliwość szybkiego podniesienia agregatu, aby łatwo pokonać krawężniki i przeszkody. Ostrza agregatu absorbują wstrząsy chroniąc przekładnię przed uderzeniem ciał obcych znajdujących się na trawniku.


Kosiarka-Gianni-Ferrari-GTR
Kosiarka-Gianni-Ferrari-GTR

Masywne, ponadwymiarowe koła z przodu i z tyłu rozmieszczone są w obrysie cięcia agregatu co sprawia, że trawa poza obszarem cięcia nie zostaje przygnieciona. System bezpośredniego wrzutu zapobiega zatykaniu się kanału wrzutowego nawet w ciężkich warunkach pracy przy wysokiej i wilgotnej trawie.


Kosiarka-Gianni-Ferrari-GTR
Kosiarka-Gianni-Ferrari-GTR

Duży 280 litrowy zbiornik na trawę wykonany jest z tkaniny odpornej na działanie promieni UV oraz wyposażony jest w stalowy stelaż. Słyszalny przez operatora sygnał dźwiękowy ostrzega przed przepełnieniem kosza i informuje o konieczności odłączenia napędu noży. Opróżnianie zbiornika kosiarki Gianni Ferrari GTR wspomagane jest przez amortyzator gazowo-sprężynowy redukując potrzebną siłę. Dźwignia opróżniania znajduje się tuż pod ręką operatora.


Silnik B&S-GTR

Kosiarki Gianni Ferrari GTR zasilane są 2-cylindrowymi, benzynowymi jednostkami komercyjnymi o mocach 16 i 20 koni mechanicznych, zaprojektowanymi pod kątem zastosowań przemysłowych i usługowych i zapewniającymi maksymalne osiągi w najbardziej wymagających warunkach. System OHV jest gwarancją niskich wibracji i lepszej ekonomii spalania paliwa. Podwójny filtr powietrza oraz system smarowania ciśnieniowego z filtrem oleju chronią newralgiczne elementy silnika, znacznie wydłużając jego żywotność. Pojemny, 19-litrowy zbiornik paliwa umożliwia dłuższe okresy pracy bez przerywania na dopełnianie paliwem i wyposażony jest w wygodny wskaźnik poziomu benzyny.


Kosiarka-Gianni-Ferrari-GTR

Sterowanie jest lekkie i precyzyjne. Mechanizm kierowniczy jest solidny i wytrzymały. Sterowanie tylnymi kołami zapewnia doskonałą zwrotność dzięki bardzo małemu promieniowi skrętu. Te cechy sprawiają, że GTR jest zwinną i łatwą w zarządzaniu maszyną, dzięki której manewry i operacje wykończeniowe są redukowane z korzyścią czasu pracy. Niski środek ciężkości i rozkład ciężaru na osiach zapewniają dodatkowy komfort manewrowania. Naprawdę proste i przyjemne wrażenia z jazdy! Oscylacyjna oś tylna jest montowana na łożyskach kulkowych i wykonana jest z tłoczonego na gorąco stalowego monobloku, co zapewnia maksymalną wytrzymałość.

Napęd na koła jest realizowany przez wzmocnioną oś hydrostatyczną o średnicy 1 cala, stalowe felgi wyposażone w 4 śruby mogące przenosić duży moment obrotowy. Skrzynia biegów traktorka ogrodowego Gianni Ferrari GTR wyposażona jest w system filtracji oleju hydraulicznego, który jest gwarancją wieloletniej niezawodności układu napędu. Osłona przekładni hydrostatycznej wykonana jest z 5 mm grubości płaskowników chroni skrzynię przed kamieniami, krawężnikami. Pojedynczy pedał gazu w prosty sposób umożliwia manewrowanie i zmianę kierunku jazdy.


Miejsce kierowcy zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić maksimum ergonomii i komfortu pracy. Siedzisko wyposażone jest w sprężyny amortyzujące oraz z możliwością przesuwu w przód i w tył. Kierownica wykonana jest miękkiego tworzywa oraz wyposażona w kulkę do szybkiego obracania. W wyposażeniu standardowym znajduje się cyfrowy licznik motogodzin oraz przednie światła.


Zobacz: Galeria zdjęć